Virtual Reality

Isklar velger VR til SMAK 2020

I år har Pointmedia fått mulighet å samarbeide med Isklar på deres stand på årets SMAK 2020 som gikk av stabelen 3 - 6. mars på Norges varemesse i Lillestrøm.

VR på Smak 2020

I år har Pointmedia fått mulighet å samarbeide med Isklar på deres stand på årets SMAK 2020 som gikk av stabelen 3 - 6. mars på Norges varemesse i Lillestrøm.

Formålet med standen har vært for å trekke til seg oppmerksomheten på en nyskapende måte og utfordre dine egne grenser, spesielt om man lett blir rammet av høydeskrekken. Opplevelsen går ut på at brukeren skal gå på en planke, hengende ut fra Trolltunga, for å få tak i en Isklarflaske som står festet ut på tuppen og komme seg helskinnet tilbake igjen. Skulle man miste balansen, faller man ned.

Klarer man utfordringen, vil du bli belønnet. Det er dog distraksjoner på veien så vær obs! Dette er med på å teste ut en mer interaktiv markedsføring som Pointmedia tror kommer til å bli mer vanlig med tiden. Forbrukerens oppmerksomhetsbehov rundt produkter blir stadig kortere og det krever mer for å overbevise dem om at dette er det rette produktet å velge. Derfor ønsker vi å integrere VR som et supplement til den moderne markedsføringsmetoden.

VR & AR gir oss muligheten til å øve på ting som potensielt er livsfarlige. Med VR og AR kan man øve mange ganger, uten risiko.

Arne Øgård
Head of education and publishing at Nelfo
Kom i kontakt

Vi er her for å hjelpe deg.

Send oss en melding.

 Vi svarer vanligvis innen en time på arbeidsdager.
Takk for din henvendelse. Vi har mottatt din melding!
Oisann, her gikk noe galt! Prøv på nytt før du sender melding.

Besøk oss

Grev Wedels Plass 9, Oslo